Puteri Salju

Sulaman manik tabur dan bunga hantam sajalah labu. 😀
Daripada design hinggalah ke warna, semuanya ilham puan punya baju. Hamba hanya menurut perintah. Sonang korjo… 😀
K.. Layannnnssss
Full baju.
Bahagian dada

Bahagian tangan
.
.
.
NEXT Show
.
.
Advertisements
  1. #1 by xiiinam on April 22, 2010 - 7:57 am

    Macam kenaaalll je baju puteri salju ni.Bertuah puan punya baju ni. Setiap kali dia pakai, mesti ada datin-datin 'WANABE' yang membelek-belek sulaman halus mulus itu sambil menjuih bibir angelina jolie botox mereka…Jeleslah tu…ha..ha…

  2. #2 by xiiinam on April 22, 2010 - 7:59 am

    Komen kat sini dah ya…rumah satu lagi tu riuh sangatlah…..tak reti nak join kumpulan berjiwa moda modi tu…Nak cari tempat yang tak ada Pak Ma'on…hiksss…

  3. #3 by Ku Tak Sempurna on April 26, 2010 - 7:19 am

    ckLah,;D cemburu tu tanda sayang.. hikhikhik..err… kat sana ada pak ma'on ke?? 🙂

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: