taburan bunga

Dah lama sangat tak menjahit manik.
Kesihatan mata tak mengizinkan.
Lately, mata ni cepat sangat gatal dan berair…
hik hik hik…
Alasan kan main banyak 😀

K La..
layan je gambar ni.
Taburan bunga.
Pada lengan sahaja.


Advertisements
  1. #1 by dana on March 26, 2009 - 2:23 am

    ini lah ek yg di simpna2 ek…banyak nyer bunge2….. kak… bile nk buat rama2 beso skit kak heheheh….

  2. #2 by syah shah on March 26, 2009 - 2:52 am

    nanti sat aku nak tempah baju dulu, pastu aku anto kat ko… kikikikikik 😛 :Paku nak seploh pasang baju raya manik-manik nihhh… Mueheheheheh 😛 😛 😛

  3. #3 by dcrysz on March 26, 2009 - 10:58 am

    saya pun nak antau jugak….80 pasang…jahit manik…kekekke

  4. #4 by theconfused on April 1, 2009 - 1:04 am

    mak ai.. sampai 80 pasang korang nak tempahhh?? keh3

  5. #5 by ijechan on April 6, 2009 - 4:09 pm

    lawanya!! jeles2! ije tah bila la pandai jahit labuci gitu.. isk~

  6. #6 by ku tak sempurna on April 15, 2009 - 1:52 pm

    dana,nak rama2 besar…nanti… kena cari kain dan baju yg sesuai..pn syah,boleh.. boleh.. boleh blaahh :Ddcrysz,humang aih… 80 pasang tu..smpi mati blum tentu siap.. hehehehecik kompius,tu la pasal… dorang ni tamak..ije,tak lawa la… biasa je…ni pun dah lama tak menjahit..kena naikkan smgt balik 😀

  7. #7 by Anak Pendang Sekeluarga on April 19, 2009 - 5:36 am

    “Dan orang-orang yang beriman dan berhijrah serta berjihad pada jalan Allah (untuk membela Islam) dan orang-orang (Ansar) yang memberi tempat kediaman dan pertolongan (kepada orang-orang Islam yang berhijrah itu), merekalah orang-orang yang beriman dengan sebenar-benarnya. Mereka beroleh keampunan dan limpah kurnia yang mulia.” (Al-Anfaal 8:74)Salam ziarah dari saya,,blog yang menarik ,jemput muzakarah di blog saya….dan jadikan blog saya sebagai rakan anda..tq

  8. #8 by AZANI on June 6, 2009 - 4:55 pm

    kts:apa salah saya,sampai tak boleh buka blog awak yang satu lagi?

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: