W.I.P

In progress.
Belum ada nama pun lagi.
Dah 2 minggu empunya baju hantar.
Hari Ahad lepas baru usik.
Kesihatan tak mengizinkan..
Hopefully, by this week siap la.. 🙂

  1. #1 by theconfused on December 17, 2008 - 8:49 am

    ait.. ko hamik order ke?? 😛 kataku sambey kejip2 mata…

  2. #2 by syah shah on December 18, 2008 - 1:09 am

    heh, amek order?? apekah?? aku pon nak kejip-kejip mate cam cik kompius ah… Mueheheheheh 😛 😛

  3. #3 by en_me on December 18, 2008 - 1:28 am

    gi larr rehat.. kesehatan itu amat berharga tau..

  4. #4 by ku tak sempurna on December 18, 2008 - 1:30 am

    tak amik order… adik aku punya keje la ni… kawan dia kat opis teringin nak bermanik… selalu sgt duk tanya adik aku… jd adik aku kesian… dia suh gak aku jahit… kat sini sape yg lebih kesian… aku ke adik aku ke kawan adik aku??:D

  5. #5 by ku tak sempurna on December 18, 2008 - 1:31 am

    en_me,tu larrr… igt nak gi zoom malaysia.. cuti plak tak baper nak pjg 😀

  6. #6 by syah shah on December 19, 2008 - 12:58 am

    yang lebey kesian adelah aku pasal ko takmoh amek order aku… Wakakakakakak 😛 😛 😛

  7. #7 by theconfused on December 23, 2008 - 5:50 am

    akupon kesian gakkkkkk… hahahaha

  8. #8 by ku tak sempurna on December 23, 2008 - 9:06 am

    pn syah, cik kompius,assssuuudaaaaalaaaaa…. 😛

  9. #9 by zai on January 5, 2009 - 12:49 pm

    nak tiru!!!! tak kire! 😉 suka sgt2 design ni.. bley ek?

  10. #10 by ku tak sempurna on January 6, 2009 - 9:13 am

    zai,tiru lah… no hal…tp bunga tu terlebih baja skit… hikhikhik…klu nak, kecikkan skit bunga pun ok gak…

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out /  Change )

Google photo

You are commenting using your Google account. Log Out /  Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out /  Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out /  Change )

Connecting to %s

%d bloggers like this: